pondělí 3. listopadu 2008

365 - den 74. - Návštěva knihovny



Dneska jsme ze školky vyrazili do knihovny, domluvily jsme se se sousedkou že půjdou s dětmi s námi, takže děti to braly jako bezva výlet a ještě jsme v knihovně potkali dalšího kamaráda ze školky s malou sestřičkou a maminkou. Naše knihovna je naprosto úžasná a hlavně baby friendly. Ač byly děti dost hlučné, na knížky se vrhly jak kobilky, hlavně ti malí, tak nás provázely celou dobu jen úsměvy knihovnic.


Knihovna je po povodních nově opravená a pořád tam doplňují do dětské části nějaké doplňky, teď tam například přibyly obrovské polštáře na zem, Ajka si na něj hned zaklekla a prohlížela si knížky, jsou tam i stolečky s papíry, s omalovánkami a pastelkami, houpací kůň. No a zítra je tam přednáška dětské psycholožky a o děti bude postaráno. No není to úžasná knihovna!!!!! Další důvod proč se mi nechce stěhovat :-)))).

4 komentáře:

Hanka řekl(a)...

taková knihovna se dá jen závidět!
K nám jezdí bibliobus....

Bulik a spol řekl(a)...

Tak tyhle fotky budu já vždycky kvitovat s nadšením :-) Máte knihovnickou pochvalu a jsem moc ráda, že je u vás tak skvělá knihovna. :-)

Pavla řekl(a)...

Tedy ten Matoušek, ten roste před očima. Super fotečky, moc ráda se chodím koukat. Jen by mě zajímalo, jak jsi na mě přišla :-) Pavla

-Jitka- řekl(a)...

Tedy Ajka mi připadá jako veliká slečna a knihovna super!