úterý 4. listopadu 2008

365 - den 75. - Zase na cestě


Dneska jsme se přesouvali s dětma do Chrudimě, Ajku jsem už ráno nedávala do školky, nemělo to cenu, takže jsem zabalila, jela vyzvednout nějaký matky k mondeu, pak do Eurony a na Čerňák do Ikea na obídek. Tam jsem se úplnou náhodou potkala s kamarádkou, tak jsme pokecaly, děti si pohrály v koutku a ještě jsme proběhli doplňky, něco málo nakoupili a tradá směr Chrudim. Před odjezdem jsem teda nenašla černé kalhoty a ani žádné vhodné černé triko jsem neměla, takže jsem v Chrudimi udělala ještě rychlonákup nějakého oblečení. A navečer už byl konečně klídek. Děti se zabavily s babičkou a já jim aspoň pořád nemusela na něco odpovídat. Když se cpaly jogurtem, tak mě hrozně pobavil Matouš, odkoukal totiž ode mě že si dávám nohy na druhou židli, když je volná, takže šup nožičky na židli. Sotva mu k ní ty kraťounký nožky dosáhly, ale byl děsně důležitej a spokojenej :-))).

2 komentáře:

-Jitka- řekl(a)...

Matoušek je roztomilý čísílko; hezká fotka ;-)

Pavla řekl(a)...

To je super fotečka :-)