středa 12. listopadu 2008

365 - den 83. - Vyražený zoubek


Nějak nestíhám vkládat fotky na web, ale snažím se poctivě fotit každý den.


Středa byla taková pohodová, ráno jsme odvedli Ajku do školky, doma jsem Matouškovi pustila DVDéčko, pak obídek a spaní. Když se Matýsek vyspinkal, tak jsme dali sváču a já balila ještě balíčky, s tím že skočím na poštu než půjdem pro Ajku do školky. Matoušek se nějak kroutil u křesla, podjely mu nohy a bradou se trošku bouchnul o madlo. No brečel, začala týct krev, tak jsem myslela, že se kousnul. Když jsem mu myla pusinku a snažila se zjistit odkud to teče, tak jsem zjistila, že se nekousnul, ale že si vyrazil levou dvojku nahoře. No tak jsem šla hledat zoubek a našla jsem ho. Je krásnej, ale měl vypadnou tak o 4 roky později. Teď z něj bude několik let pěknej pizizubka. Ale jsou horší věci.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak mu ho provrtej a dej na řetízek, bude zajímavej pro holky z naší školky :-) B.