úterý 7. října 2008

365 - den 47 - Večeře


Odpolko jsem jela do centra a stavila jsem se na hlavní Pražské poště v Jindřišský. Tahle budova se mi hrozně líbí, je krásně zrestaurovaná a celkově má své kouzlo. Je to úžasný prostor. Takže jsem nelenila a vytáhla foťák, ovšem ostraha taky nelenila a než jsem stihla něco blejsknout, tak mi slušně oznámila, že tam fotit teda nee :-((((, Škoda.
Pak jsem ještě přemýšlela že zaběhnu vyfotit Staronovou synagogu, ta mě taky neskutečně přitahuje, ale to už jsem nestíhala. Takže jsem nakonec fotila u večeře. Vařila jsem na přání dětí palačinky. Nakonec jsem místo naaranžovaných palačinek zvolila tuhle "akční" fotku.
No a ještě musím přidat hlášku Ajky. Děti mi braly palačinky pod rukama, tak jsem jim je mazala marmeládou, ale chtěla jsem udělat i plněný ovocem a zalitý čokoládovým a vanilkovým přelivem. Ajka mi povídá. " Teď budu jíst s marmeládou, pak s marmeládou, pak budu jíst s ovocem, pak taky s ovocem a pak půjdu kakat". Tak takhle dobře já vařím :-))))).

Žádné komentáře: