středa 15. října 2008

365 - den 55 - Keramická dílna



Dnešek byl moc příjemný, měli jsme srazík s dubňáčkama bez dubňáčků, všechny jsme se shodly, že si to užijem dobře i bez naši ratolestí, které jsou školkou povinné a dorazily jsme jen s mladšími sourozenci, nebo úplně bez prcků. Srazík byl super nasmály jsme se, provedly jsme jak už je zvykem výměnu kontrabandu, prcci byli moc hodní a kdybychom nemusely pro druhé prcky do školek,tak tam asi sedíme a krafeme ještě teď.
Ajku jsem vyzvedávala až v půl šestý po keramice a tam jsem ukradla jedno zátiší. Neodolala jsem moc se mi líbila ta kompozice. Ale musela jsem se přemlouvat, že to fakt není blbý a tak jsem jen rychle cvakla, i tak učitelka koukala jako co to vyvádím, ale ony jsou hrozně fajn, takže to asi nevadilo.

1 komentář:

Jaffi řekl(a)...

Trolli, keramiku závidím a pocity, jeslti je a nebo není něco fotit mám taky.