sobota 25. října 2008

365 - den 65. - Cesta


Dneska jsme balili a balili a balili, nějak to prostě nezvládáme, pořád jsme v pohybu a přijde mi že bych nedělala nic jiného, než nás někam vypravovala, takže jsem dopředu skoro nic nezabalila a balili jsme až dnes a odjezd se tedy notně posunul. Nicméně jsme se už dostali do takového stádia, že nám to vlastně ani nevadí. Dřív jsme byli akorát nervní, že nevyjíždíme jako zamlada a že nám balení zabere vždy celý den. Už jsme postoupili na vyšší level a je nám to fuk :-))). Cestou jsme se ještě stavili na nákup v plzeňské Olympii, kde teda v Hypernově byla snad celá Plzeň, která nakupovala do minimálně do konce roku. A na místo jsme dorazili až navečer a hned vedle parkoviště na mě juklo takovéhle zátiší, takže žádné vybalování, ale první moje starost byla focení, ale mám chápajícího manžela.

Ubytko ve škole je super, parádně vybavená školní kuchyně, kde se žákyně učí vařit. Jediná vada na kráse byla, že Jirka zapomněl v německu dost věcí, jako třeba cestovní postýlku. Takže uspávání Matese byla trošku náročnější akce, s tím že vedle spalo ještě jedno mímo. Ale zvládli jsme to a to tak suprově, že jsme uspali i sami sebe :-)))).

Žádné komentáře: