neděle 12. října 2008

365 - den 52. - Další oslava a dortík



Asi tu budu dávat pravidelněji své pekařské výtvory. Pečení je mým koníčkem, asi jsem to zdědila po své babičce, která pekla hodně dobře. Mamka to po ní nepodědila a skočilo to až přes koleno. Já mám mlsnou hubu a sama od sebe jsem začala péct v mých nácti. Od jisté doby jsem pekla a hlavně pak zdobila i vánoční cukroví. Jeden rok jsem nestíhala ve škole a mamka ho zas po dlouhé době dělala sama a táta dobrák jí řekl "Nech to radši na Gábinu ať se na to dá koukat", ale chuťově bylo i tak dobrý.
No a když mám čas a je nějaká oslava,tak se pojímám na vyrábění dortíků, snažím se aby pokaždý byl nějaký jiný, s nějakým jiným nápadem. Teď máme hodně slavící období, takže dortíky budou častěji, pak asi nastoupí cukroví, perníčky..... Prostě podzim - zima je ve znamení pečení.

3 komentáře:

Hanka řekl(a)...

opravdová nádhera!!!!

Jaffi řekl(a)...

Jak tohle můžeš dokázat, to mi fakt moje (momentálně vykojená) kebule nepochápe!

Trollik řekl(a)...

Jé díky za chválu, ale je to fakt jednoduchý, stačí mít to správné náčiní a naštudovat si jak se to dělá. Nebejt netu, tak nic neumím, mám vše okoukaný od jiných.