úterý 2. prosince 2008

365 - den 103 - "Dvojčátka"


Se sousedkou co má stejně starý děti jako my jsme se dohodly, že si budeme na střídačku hlídat děti. Jednou v týdnu ona, jednou v týdnu já a aspoň budeme mít pro sebe celé dopoledne. Dneska jsme začínali a já měla na dopoledne na starost Věrušku, je o trošku mladší než Matoušek, ale opravdu jen o malinko.


Děti byly docela hodný a relativně zvladatelný,asi i tím že to pro ně byla novinka. Nicméně motorkářský výlet s dvojčaty mi přijde dost náročný. Věruška moc pomalá, Matoušek moc rychlý a já mezi nima a nevěděla jsem za kým dřív. Asi si příště vezmu nějaký vodítko.


Za barákem jsme potkali mamču s opravdovými dvojčátky, která jsou taky stejně stará jako naši prcci. Tak jsem ji říkala že ji obdivuju, jak s nima chodí jen s motorkama, tak mě uklidnila, že až to budu podnikat častěji, že už je budu mít sesynchronizovaný:-). Jsem ráda, že mám "dvojčátka" jen na jedno dopoledne v týdnu.

Žádné komentáře: