čtvrtek 25. prosince 2008

365 - den 126. - První svátek vánoční


Dneska jsme pokračovali ve Vánočních oslavách. Vařila jsem svíčkovou, teda spíš pomalila v pomalém hrnci a na oběd dorazil brácha se švagruškou a s mamkou. Nadělili jsme si další dárečky a nejvíc dárečků samozřejmě dosataly děti. Což teda brácha těžce nesl, protože nejvíc dárečků z jejich rodinky dostal Ondrášek a to je ještě v bříšku. Ale vzhledem k tomu, že už brzo vykoukne, tak je to potřeba :-). Děti si nakonec vůbec nehrály s hračkami co jim naježil Ježíšek, ale vytáhly si deštníky a hrály si na to že jedou někam lodí. Sice moc nechápu spojitost deštníků a lodi, ale já jsem dospělák a chápat to nemusím.

2 komentáře:

Pavla řekl(a)...

Gábino, ale já tam tu spojitost vidím. To je naprosto jasný. Hlavní plachta a spinakr :-). Myslím, že deštníky to vystihují krásně. Máš úžasné dětičky.
Pavla

Hanka řekl(a)...

nádherná fotka!!
Honzíkovi se také líbila a po chvíli se zamyslel a prohlásil : "maminko, ono jim do postele prší? Já tam chci taky deštník..." :-)