neděle 14. prosince 2008

365 - den 115 - Vánoční trhy



Jirka po o jel zas do Dejvic a s mamkou a ségrou jeli za tátou do nemocnice. My jsme tam za nima ani nejeli, Ajka si stěžuje na bříško a má rýmu, tak abychom na ně něco neprskli.

Když se Mates vyspal jeli jsme se podívat aspoň na Staromák na Vánoční trhy. Lidu tam bylo jako o pouti a ještě ke všemu jako kdyby tam dávali něco zadarmo. Ale i tak se mi to docela líbilo. Na jevišti hrály děti nějakou Vánoční hru o narození Ježíška, zpívaly koledy, hrály na píšťalku, bylo to moc pěkný. Po představení se chystala další hra a Matouš ač sotva dosáhl k podiu, musel stát na špičkách a sledovat vše co se tam děje.

Vkládám ještě jednu fotku, kovář rozdmýchává oheň. Tohle mě vždy fascinuje, asi by mě bavilo být kovářem. Na průmce jsem si to i vyzkoušela a docela mě to bavilo, to jak se kov začne měnit téměř v modelínu a ten zvuk kovadliny. Má to prostě svoje kouzlo. Na ten roj jisker jsem musela delší dobu číhat, ale nankonec se povedl zachytit, zlatej digitál

Žádné komentáře: