neděle 21. prosince 2008

365 - den 122. - Ledni show


Po obědě jsme s Andrejkou vyrazily na dlouho očekávanou lední show Disney princezny na ledě. Lístky jsme měly koupené už hoooodně dlouho dopředu a já se těšila jako malá holka, vždycky jsem na něco podobného jako dítě chtěla jít, ale v našem bydlišti se nic podobného nepořádalo. Bylo to nádherný, krásný efekty, krásný masky a i foťák se docela pochlapil i v tak špatných světelných podmínkách. Sice na tuhle fotku jsem musela použít ještě program abych ji ořízla a získala snímek takový jaký jsem chtěla, neb jsem si já truPka zapomněla vzít teleobjektiv. Nadávala jsem si docela dlouho :-d.
Po představení jsme jeli do Hradce odvézt auto do opravny a pak k mamce, kde jsme vyzvedli Rikáče druhý den ráno zas tradá směr Praha. Jakmile nepropálíme notnou dávku nafty nebo benzínu za měsíc, tak jsme prostě celý nesvý :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Trolli, tak ta je naprosto úchvatná! B.