pátek 26. prosince 2008

365 - den 127 - Vítězství nad hmotou


V noci mi bylo pěkně blbě, zase jsem objímala mísu a celý den žaludek jako na vodě. Kachnu co jsem pekla jsem ani neochutnala a oběd musela dodělat, teda hlavně dochutit mamka. Na oběd měla dorazit i druhá babička se švagruší, ale těm taky nebylo nejlépe, takže nedorazily. Den jsme tak nějak proflákali u televize. Večer jsem se snažila zaměstnat mozek korálkováním, aby nepřemýšlel nad tím, že je tělu blbě. No povedlo se to výborně, ten stromeček jsem fakt nemohla umotat a párala jsem sna 4x. Takže mozek byl zaměstnán na dobré dvě hodiny a mně bylo skvěle :-d. Druhý stromeček jsem měla hotový asi za 20 minut, no když je člověk blbej a návod si upravuje dle svého,tak se nesmí pak divit.

1 komentář:

Hanka řekl(a)...

krásný stromeček - také je mám plánu....