pátek 19. prosince 2008

365 - den 120 - Korálkování


Andrejku hodně baví korálkování, teda do dneška se hlavně v korálkách přehrabovala. Ale dnes i chtěla navlíkat, tak si vzla zbytek drátku a začala, jen jsem jí vždy provlíkla drátek korálkem tak aby vznikl lísteček. Z kytičky má obrovskou radost.
No a nedopustím si se pochlubit i svými hvězdičkami. Je to pro mě relax a na tomhle koníčku se mi líbí, že se u toho nenadělá nepořádek, že nejsou třeba složité přípravy a chystání a pak zas úklid. Tohle je ideální koníček pro uhoněnou mámu, která nic nestíhá :-d

4 komentáře:

Hanka řekl(a)...

NÁDHERA!!!!!!! jste šikovné obě!!!
a je fakt, že Honzík také navléká na zbytky drátků....chce ale sám, tak zatím to kytičky jako u Ajky nejsou.

Jaffi řekl(a)...

Trolli, dlouho předlouho jsem čekala, až se pochlubíš! A vysledek stojí za to, jsou nádherné. Hlavně mě zaujaly některé korálky, ty jsem "u nás" snad neviděla - nebo jsem se blbě koukala?

Pavla řekl(a)...

Nádhera. Ajka je šikovná po mamince, to je jasný. Opravdu tleskám a nejradši bych se na to korálkování vrhla taky, ale mě začne za párt týdnů množící sezona, tak to nechá na podzim :-) Pavla

wlcice řekl(a)...

Tak ty se tedy vyvedly! Krásné a výstavní kousky! :-)