středa 10. září 2008

365 - den 20. - Praha stověžatá


Dnes jsem byla na srazíku s holčinama z listopadu v novém parku na Žižkově U rajské zahrady. Dle popisu jsem čekala něco mnohem většího a hlavně jsem teda nečekala že to bude tak šíleně do kopce, vytlačit kočár až hore teda byl výkon, ale za odměnu jsem měla nádherný výhled na Prahu, z týhle strany to ještě neznám.

No a opět se mi potvrdilo že zachytit na jdnom snímku jak světlo tak stín, tak aby to nebylo přepálený a nebyly tam černoši v tunelu je šíííííííleně těžký, zlatej GIDITÁL, kdy si můžu naflákat x snímků při různých režimech. No kdybych nebyla líná a vytáhla polarizační filtr, tak by to taky asi bylo k něčemu, jenže to bych musela být bez Matese, kterej mi chtěl skákat ze schodů. Prostě s dětma na to focení není moc času.

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Svatá pravda - dostat na jeden záběr světlo i stín a mít to "akurátů je těžký a polarizák by určitě pomoh :)


Doufám, že nevadí, že píšu - odkaz jsem vzala u Peg :)