pátek 26. září 2008

365 - den 26. - Pečení je radost


Zítra budeme slavit svátky dětí, takže dnes jsme vlastně celá rodina vyráběli dortík. Tentokrát jsem si vymyslela stonožku, ale je to nakonec dvacetičtyřnožka :-))). Dopoledne jsme s dětma pekli korpusy, což je teda neskutečně bavilo, ale pro mě to je vždy tak trochu stres uhlídat ty jejich všetečný ručičky. Korpusy se povedly, takže večer jsme mohli pokračovat v lepení a zdobení, ale to už bez dětí, nicméně s asistencí tatínka. Dostal ten nejdůležitější úkol a to vytvořit nožičky a taky si usurpuje největší zásluhy na tom jak dort vypadá, prý na něj na chudáka zbyde vždy ta nejhorší práce a já pak slíznu smetanu. Takže pozor mě nechvalte :-)))).
Jsem děsně zvědavá jak se zítra budou děti tvářit. Ajka ani nemohla usnout jak se těší na dortík i když to asi byla kombinace nemoci a těšení se. Bohužel jedeme stále v zajetých kolejích a už jsme zase nemocní. Teď večer měla přes 38. Už jim vlastně skoro měsíc nic nebylo, takže co se divím že?

1 komentář:

milu řekl(a)...

jsi ohromně šikovná, to je krásný dort