pondělí 1. září 2008

365 - den 12. - Kdo mi dá razítko?




"Dobrý den Svobodová. Manžel pracuje v Německu, já s dětmi žiji tady v ČR. V Německu žádáme o přídavky na děti a potřebujeme potvrdit formulář E401, o tom že já s dětmi žiju zde. "

Tuto řeč jsem dnes vedla snad 20x. Potřebujeme na ministerstvu vnitra potvrdit onen výše zmíněný formulář a protože jsem to chtěla urychlit, tak jsem ho tam chtěla donést, s tím že mi někdo dá razítko. Radši si tam zavolám, at mi řeknou kam s tím jít. To jsem si říkala, než jsem vyrazila. No přepojovali mě, dávali mi další a další čísla a nikdo samozřejmě neví, kdo by mi mohl dát razítko ani na kterém správním odboru by se to mohlo vyřizovat. No takže milý formulář zítra zanesu přímo na podatelnu a jsem zvědavá co se bude dít. Obávám se, že razítko jen tak rychle nezískáme.

Ale mám jednu dobrou zprávu. Už je diagnostikovaná závada na našem Mondeu. Je špatný jeden kontakt na palivovým čerpadle, sláva, snad je to jen jediná závada a snad se to panu Bezouškovi podaří opravit. To auto prostě vědělo kde má kleknout. Je to naše zlatíčko :-)))).

Žádné komentáře: