středa 24. září 2008

365 - den 34. - Dýně



Včera jsem nefotila, když nemám náladu na focení tak to prostě nejde. Focení je u mě i o duševním rozpoložení, jako veškerá činnost kterou dělám. Když se mi do toho nechce tak výsledek pak většinou stojí za prd. Byl to první den v projektu, když jsem opravdu nevyfotila nic co bych vložila. Mám už pár fotek nouzovek, kdy se mi fotit nechtělo a i tomu odpovídají.

Dnešní foto jsem ale měla jasnou. Všude se tu prodávají dýně, kam se kouknu tam jsou, no a Ajka už několik dní škemrá o vydlabanou dýni. Když jsem se jí ptala kde to viděla, tak "U Pata a Mata přece".

Takže předevčírem jsme koupili dýni a já se jala vydlabávat. Původně jsem chtěla tohle dělat už včera, ale nějak na to nevyšel čas. Takže dnes dopolko jsem dlabala a dlabala, děti to bavilo chvilinku, ale postupně se divily a jásaly, pak zas odbíhaly, prostě klasika. Trochu jsem se bála vyřezávání otvorů, ale šlo to parádně, podstatně snadněji než to vydlabávání.

A když byla dýně hotová, tak jsme se zavřeli na záchodě a pustila jsem dětem kino :-O. No nadšení obrovský, pokračování měly slíbený večer.


Původně jsem chtěla dát do projektu noční fotku rozsvícené dýně, ale nakonec zvítězila z dopoledního pitvání. Tak nějak se mi líbí víc:-)

3 komentáře:

Hanka řekl(a)...

krásné fotky, krásná atmosféra!

Bulik a spol řekl(a)...

výborný nápad s tím odrazem, to se mi moc líbí. A máš pravdu, ta horní fotka je taková hotovější, působí krásně domácky.

Peguš řekl(a)...

Super odrazovka, i zvědavovka :-)