pondělí 15. září 2008

365 - den 25. - Upršené pondělí



Dnešek byl zařizovací, rušili jsme účty, platební příkazy, zakládali jsme jiné účty a dávali platební příkazy. Udělali jsme příjemné zjištění, že třeba co se týká elektriky, lze vše nahlásit a změnit elektronicky nebo telefonicky, je to fakt úleva, že člověk nemusí lítat na úřady. Nicméně jsme si pro velký úspěch zopakovali návštěvu naší sociálky a byli jsme se poptat jak to vypadá s tím naším rodičákem. Hm stále nijak, jakmile má úřad dát peníze mají na vše spoustu času. :-(.
Původně jsem si chtěla vzít foťák do knihovny a zkusit fotit tam, ale pak jsem si přišla opět nepatřičně tam něco fotit. Takže večer jsem si aspoň trochu pohrála s vínkem. Na tyhle makrosnímky při špatném osvětlení bych potřebovala jiný objektiv, ten náš na to není vhodný, takže jsem musela vypnout automatiku aby mi tam necpala blesk a musela jsem to vzít z ruky a pak si s tím ještě pohrát v PC. Takže opět nouzovka :-)))).

1 komentář:

Jaffi řekl(a)...

Trolli, sice nouzovka, ale moc pěkná. Makrosnímky mě prostě dostávají. :o)