čtvrtek 11. září 2008

365 - den 21. - Je to tam







Dnes jsem málem fotku zase neměla, prostě jsem sebou zase nevzala foťák, klasika. Nicméně se o téma dnešního dne postaral Mates. Před nedávnem jsem mu pořídila do nočníku nálepku, která je černá a když se dítku povede ona potřeba, tak se na nálepce objeví obrázek - v našem případě autíčko. Před týdnem jsem ji slavnostně nalepila, nechala Ajku ať Matouškovi předvede co se tam má dělat a co se stane, když se to povede. On byl celý nadšený z autíčka, nicméně tím to skončilo.
Dnes jsem ho musela přebalit tak půl hoďky před koupáním s tím, že už mu nebudu dávat plínu a že opět zkusíme nočník. Poprvé se teda vyčůral úplně bezděky při hře. Takže jsem mu opět ukázala nočník a že když se vyčůrá tam bude autíčko a jaksi jsem si ho nevšímala. Šmrdolil se kolem mě v kuchyni při přípravě večeře, za chvíli odběhl, čemuž jsem nevěnovala pozornost a přišel a hlásil brm brm, brm brm, brm brm. No jsem matka nechápavá, fakt mi to hned nedošlo, ale prostě bylo to tam a pak to ještě jednou sám od sebe zopakoval. To už jsem teda tasila foťák :-))))). No a dmu se pýchou, nad genialitou svého syna, který už začíná chodit na nočník :-)))))). Asi ho taky čeká dejme tomu Yale (to jako abychom se neopičili po Jaffících), i když možná MIT by taky nebylo k zahození.

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Moc hezky píšeš -príma se to čte - šikulka!!

A malýmu přeju, ať se mu i nadále daří...