čtvrtek 1. ledna 2009

365 - den 133 - Nový rok


Na Nový rok se tradičně hraje se sousedy fotbálek Ny Mydlinkách, letos to dostálo svému názvu, protože na hřišti byly zmrzlé kaluže a klouzalo to jako na mydlinkách a pak se pokračuje v oslavách. Navečer jsme jeli koukat na pražský ohňostroj, vyzbrojila jsem se stativem a najivně jsem doufala že si ulovím nějaké ohňostrojové fotky. Po půlnoci jsem něco zkoušela bez stativu, protože jsem ho neměla připravený, ale to se fakt nedá udržet ani opřený. No teď jsem taky nic neulovila, protože všude bylo děsně moc lidí a místo focení jsem měla na ramenou Matese a Jirka Ajku, aby aspoň děti něco viděly.
Po ohňostroji jsme se ještě šli projít po Vyšehradě, tak jsem aspoň trochu zkoušela fotit noční snímky. Nicméně nebyl čas na hraní si s časy, protože byla kosa jak v ruským filmu a Ajka již zase byla protivná.....

2 komentáře:

Pavla řekl(a)...

Úžasná fotečka
Pavla

-Jitka- řekl(a)...

Povedla se Ti i bez hraní si s expozicí ;-)