pondělí 26. ledna 2009

365 - den 158 - Montér


V Matouškovi se kluk taky nezapře. Přesně jak psala Jitka, dost často mě udivuje to jak je fakt obrovský rozdíl mezi klukem a holkou. Vždycky jsem říkala, že Ajka je jak deset kluků, ale nedá se to srovnat. Ty rozdíly mezi holčičkami a chlapečky jsou tak veliký. Ajka taky jako malá musela u všeho asistovat, se vším pomáhat. Ale Matouš to dělá s jistou precizností a zručností. Snad to jsou geny.

Dneska jsme byli zavření doma i když bylo krásně. Matoušek měl včera večer horečky, a dnes taky teplotkuje. Ještě že tu táta nechal rozestavěný ty skříně a šroubováky aspoň na chvíli bylo o zábavu postaráno aspoň na chvíli

3 komentáře:

Bulik a spol řekl(a)...

Já nevím, oni to ti kluci asi fakt mají v genech. Mně tu lítá se šroubovákem už i Cyril. Krásně zachyceno, v očích je moc hezky vidět to zaujetí.

-Jitka- řekl(a)...

Moc ráda koukám na tohleto zaujetí. Tohle je prostě pro ty kluky nenahraditelná zábava.

Anonymní řekl(a)...

Ano, ano. Máš naprostou pravdu. Já si tohle říkám snad 100x za den. A mám fakt s čím srovnávat.
Matoušek je táááák úžasnej. A super fotka.
Pavla