neděle 25. ledna 2009

365 - den 157 - Poslední snímek



Dopoledne Jirka montoval nově dovežený nábytek. Včera mu ty dvě hodiny jaksi nestačily. Tvrdil dejte mi dvě hodiny bude to pokupě :-)))). Když se Mates po obědě vyspal, tak jsme jeli zas na zámek obhlídnout co je tam nového a Jirka tam vlastně ještě nebyl. Konečně se nám podařilo projít až k malému zámečku. A tam mi došla baterka. No neva nosím přece náhradní. HAHA taky nenabitá, ale určitě jeden snímek ještě zvládne. Moc se mi líbilo jak byl nasvětlený zámečeka kaluže na cestě a vůbec, chtěla jsem si to vyfotit. Akorát jsem musela vyhnat děti ze záběru, počkat až nikdo nepůjde...protože jsem věděla že druhou šanci dneska už nedostanu.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Krásné místo na procházky. Tam budeš mít stále co fotit. Pavla

K. řekl(a)...

moc hezky vyfocené a na procházky fakt super:-)

-Jitka- řekl(a)...

Je vidět, že ses s tím poprala jako profesionál. Moc pěkný světlo, bezva fotečka.

Bulik a spol řekl(a)...

Smekám před tím, jak jsi zvládla tu jedinou a poslední fotku dokonale provést. Je nádherná. A ty jsi chladnokrevný fotograf :-)