pátek 23. ledna 2009

365 - den 155 - Sněhová kalamita

Opět se s dětma přesouvám za hranice všedních dní. Celé dopoledne jsem balila, ládovala do auta, pak rychle vyzvednout Ajku ze školky,na poštu a tradáááá směr Plzeň - Rozvadov - Regensburg - Mnichov. Kousek před Plzní začaly na dálnici najíždět sypače, tak jsem se divila co jako pohledávají na suché dálnici. Pak jsem si řekla no to oni asi preventivně budou solit, kdyby náhodou začalo něco padat aby ta dálnice nenamrzala.

Protože na mě blikalo hladové oko, sjela jsem k benzínce a pak jsem pokračovala dál. U Plzně už začínalo něco bílého poletovat vzduchem a za Plzní to začalo, padalo a padalo a padalo, sypače asi pro jistotu z dálnice sjely, aby náhodou nepřišly k úhoně.Další jsem potkala až na Rozvadově. Dálnice neprotažená, do levýho pruhu se vůbec nedalo vjet, jedinej kdo tam vjel byli čeští autobusáci, ti to mastili jakoby se nechumelilo.....

Celou dobu jsem si říkal, že určitě soudruzi v NSR k tomu budou přistupovat líp než soudruzi v ČR a tam že ta dálnice už určitě bude sjízdná. No taky že jo. Takže zbytek cesty byl v poho. Připravený foťák jsem teda ani nevytáhla, neb jsem se držela volantu jako klíště a byla jsem ráda, že jsem ráda a ani jsem nikam nezajížděla si tu čínu vyfotit.

1 komentář:

-Jitka- řekl(a)...

Teda Ty si s tím cestováním užiješ, ještě že jsi tak odvážná. Dobře, že jste dojeli vpořádku.