sobota 31. ledna 2009

365 - den 163 - Výlet na Nymphenburg


Je sobota a děti jsou jakš takš fit a předpověd počasí též tak nějak ucházející, takže jsme se rozhodli pro celodenní výlet. Původně jsme mysleli na technické muzeum, ale nakonec zvítězilo bruslení a abychom poznali zas něco nového, tak jsme tentokrát jeli brusli na zámek Nymphenburg přímo v Mnichově. Auto jsme nechali u jiného zámečku Blutenburg a dali jsme si procházku obrovským parkem až k Nymphenburgu. Mnichov je opravdu krásný město plný zeleně a parků. Všude běhají lidi, nebo jezdí na kole, tak nějak na člověka dýchá klid a pohoda. Což v Praze teda dýchá jen stres a naštvání.
Bruslení se nám vydařilo, Ajka bruslí už jak profík s tátou včera natrénovali krasobruslařské figury, tak nám je dnes museli předvést. Den se nám opravdu vydařil.
Jinak fotka mě stála docela dost úsilí. Tekoucí vodu jsem si chtěla vyfotit už několikrát, nikdy jsem sebou neměla stativ. Ani tentokrát ne, ale bylo tam příhodné zábradlí. Když jsme šli okolo poprvé, tak bylo moc světla a foťák to prostě nezvládl, teda spíš objektiv. Nicméně jsem měla štěstí, že jsem se vracela pro auto a už nebylo tolik slunka a vracela jsem se stejným místem. Ale příště by to chtělo mít ten stativ a najít si lepší místo na focení.

Žádné komentáře: