pondělí 5. ledna 2009

365 - den 137 - Sněží


Dle zpravodajství přišla na celou Evropu sněhová kalamita. V Praze je tolik sněhu téměř nevídaný jev. Většinou hnedle roztaje. Letos to vypadá, že se udrží déle.
Celý den dneska chumelilo, myslela jsem si jakou z toho nebudou mít děti radost. Ajka byla nadšená, ve školce byli lopatovat, jak mi říkala. Ovšem naše cimprlína Matouš vyjadřuje svůj světonázor na současné meteoroligické podmínky, jedním hysterákem za druhým. Jakmile ho začnu oblíkat do kombinézy, chytne ho amok a řve ještě tak dobrou půl hodinu po tom co vyjdeme z baráku. Dneska jsem vzala místo kočáru boby. Do výtahu jsem ho musela řvoucího donýst, z výtahu vynýst, pak ležel v chodbě ve vchodě, nejdřív na zádech a kopal nohama, pak na břiše a kopal nohama, pak se rozhodl, že teda popojdem a další amok ho chytnul uprostřed silnice, kde sebou naschvál praštil. Dobrou půlku cesty řval, že OUKÁ )(fouká), IMA (zima), BOBOVAT NEEEEE. Pak mu došlo, že přeci můžem jet autem a řval AUTOOOOO a táhnul mě zpět k baráku. Kolemjdoucí ho litovali a že má chudák traumata z tý zimy. Že by někdo politoval mě a že mám traumata z mých dětí, to teda ani náhodou :-)))).
Nakonec jsme teda do školky došli a když viděl jak se Ajka vozí v bobech, tak se zase začal vztekat, že on chce taky. No není to naše zlatíčko?
A fotka? Tu jsem si ráno udělala na parkovišti, tohle se totiž v Praze zas tak často nevidí.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

fotka super - mám podobnou...:-)

Hanka