čtvrtek 22. ledna 2009

365 - den 154- Hlídací


Dneska jsem měla zase na hlídání sousedovic Věrušku, včera byl na hlídání Matoušek. Bylo krásný dopoledne, tak jsem rychle spáchala oběd, nabalila obě děti a šupajdili jsme ven. Vyzbrojila jsem se i foťákem, že určitě v tom krásném počasí něco ulovím. Také jsme vzali do papíru krabice, které náš tatínek sliboval vyhodit hned po Vánocích, asi myslel po těch v roce 2009.
No a ze stěhování krabic, byly jediné fotky co jsem ulovila,neb na našeho Matese u konetejneru s papírem fouknul větřík a on prohlásil domů a nabral mety směr náš vchod a tím naše vycházka skončila. Protože je trochu nastydlý,tak jsem mu to i tolerovala.

1 komentář:

-Jitka- řekl(a)...

Koukám, že máš málo vlastních, tak si ještě půjčuješ :-))) Matoušek je teda číslo, proč oni se jenom ti kluci tak šetří ;-)