sobota 10. ledna 2009

365 - den 142 - Úplněk

Tady měla být fotka úplňku a není, protože jsem pořád hledala nějakou zajímavou kompozici až jsme dojeli do Prahy a kompozice byla úplně fuč, protože inverze neukázala ani kousek měsíce.

Zase jsme se přesouvali z Německa do Čech, ještě jsme se stavili v Regensburgu na nákupy, ale nějak nebyla fotící nálada. Děti nás zaměstnávají úplně. V jednu chvíli se mi Mates dokonce ztratil na pěší zóně, což teda byla dooooooost krušná minuta. Jirkovi se chtělo na záchod, tak jsme zamířili k jednomu obchoďáku, Ajka ve výloze obdivovala princeznovské kostýmy a Jirka k nám postavil Matese a šel dovnitř, než jsem se stihla otočit a sledovat co dělá, tak byl fuč. Vyběhla jsem hned na pěší zónu a on nikde, ani vlevo ani vpravo ho nebylo vidět. Naštěstí nezdrhnul daleko, byl jen o kousek dál u výlohy z nádobím (z hrncema a hlavně s pokličkama a pánvičkama), ale jak je mrňavej, tak byl zakrytej velkým květináčem a vůbec nebyl vidět.

Odpolko jsme se vydali dál směrem k ČR a na cestu nám nádherně svítil měsíc,naprosto úžasně, ale ty záběry mi přišly takový fádní a nezajímavé a jak už jsem psala čekala jsem čekala až jsem se dočkala tý inverze :-d

Žádné komentáře: