pátek 9. ledna 2009

365 - den 141 - Bruslení


Už včera jsem si naplánovala, že dnes děti vysmradím. Včera byl tak nádherný den a my byli doma. Naplánovala jsem si s nimi bruslení v zámecké zahradě. Ajka jásala, protože to bylo dostatečně zajímavé. Bruslení ani náhodou, ale Bruslení na zámku, no paráda. Mates je v tomhle ještě docela dobrý, když jásá ségra, tak jásá taky. Chtěla jsme jet už dopoledne, ale přišla mlha že by se dala kráje a ani rybníček Brčálník nebyl vidět, takže jsem to odložila na odpoledne. Kolem poledne se to vybralo. Takže jsem rychle dala spát Matese s tím že bude mít budíček nejpozději ve dvě hodiny, abychom to stihli.
Ve tři jsme byli na zámku a bruslení mohlo začít. Ajka byla nadšená celou dobu a co mě nejvíce udivilo, že stoupla na brusle a jela o-). Nechápu. Před týdnem dělala scény, že na tom neumí, že padá, klátila se zepředu dozadu, zleva doprava, pořád visela na Jirkovi a nebyla schopná držet jakkoliv stabilitu. Teď jsem sebou měla úplně jiné dítě a ještě ke všemu nadšené a to nadšení mu vydrželo celou hodinu a půl a ani při jednom pádu neřvalo a ještě se tomu smálo. Když spadla naposledy,tak se fakt hodně bouchla a opět mi spadla čelist, protože mi s úsměvem řekla "Ale tohle fakt bolí" a žádnej řev. Prostě dnešní bruslení jsme si užili se vším všudy, škoda že s náma nebyl táta.
Jinak bruslení v zámecké zahradě je super záležitost, na obrovském kanálu bylo místa pro všechny zájmové skupiny, bruslaře, hokejisty i sportovce, kteří házely ty kulaté nesmysly, které nevím jak se jmenují :-d

4 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Trolli, má to nějaký spešl název, nebo se tomu říká kameny jako v curlingu? (Píše se to tak?ů

-Jitka- řekl(a)...

Ta fotka je moc zajímavá a přiznám se, že usilovně přemýšlím, co to je? Dřevěná dětská kostičk a to druhé? Možná tu budu za blbku, ale fakt mi to nedochází.

Trollik řekl(a)...

Jitu je to jak píše Jaffi je to takový to co se hází v curlingu, ale nevím jak se to jmenuje. Je to olympijský sport, jak hoděj a před tím kamenem běžej chlapíci se smetákama a usilovně leštěj led aby ten kámen dojel tam kam má.

-Jitka- řekl(a)...

Aha, tak to je přímo to, o čem je řeč. V televizi to vypadalo nějak jinak :-))