pátek 2. ledna 2009

365 - den 134 - Orchideje


Už delší dobu si chci nějak vyfotit orchideje co mi momentálně kvetou v koupelně. Je to moje nejoblíbenější kytka na pěstování. Není vůbec náročná a poté co jsem orcidee mohla přestěhovat do nové koupelny, která má okno, tak se jim daří ještě 100x líp. Mají tam naprosto ideální podmínky, hodně světla,ale ne přímé slunce a dostatek vlhkosti. A za toto stěhování se mi odměňují krásnými květy. Květenství jim vydrží vždy několik měsíců. Rozkvétají postupně, takže z jejich květů mívám radost dobrého půl roku.

A ještě jedna fotečka trochu komplexnější.

3 komentáře:

Bulik a spol řekl(a)...

Ta detailní orchidejka je nádherně vydařená, super fotka. Taky se furt chystám, že ty svoje phalenopsisy vyfotím, kvete to jak blbé, ale pořád je co fotit jiného :-)

Hanka řekl(a)...

krásné fotky i objekty focení.
Okno v koupelně nahlas závidím....
Mám ráda tyto květiny - jsou krásně majestátné. Poprvé se mi na uříznutém stvolu objevil "výhon" - snad vykvete....

Pavla řekl(a)...

Ta koupelka je lepší než zimní zahrada. Nádherné fotečky.
Pavla